Πολυμεσικό υλικό
High lights από την τελευταία 10ετια του ΜΟΦΣ
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΦΣ 4/2/2019
- ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2019
- ΚΕΡΚΙΝΗ
- Game Fishing 2018
- AMMOYΛΙΑΝΗ 2018
- ΛΙΧΑΔΟΝΗΣΙΑ
- "Αποπλέουμε ασφαλώς"
- Πίτα 2018 - 26α γενέθλια ΜΟΦΣ
- Tα DVD του ΜΟΦΣ
- ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2018
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2017
- ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 2017
- Το ΑΒΕΡΩΦ στη Θεσσαλονίκη
- ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 2017 Χρονικό δράσης
- Game fishing 2017
- ΕΥΔΕΙΑ 2017
- 12η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
- ΘΑΣΟΣ 2017
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2017
- Τιμούμε τις καπετάνισσες ΜΟΦΣ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΦΣ 2018
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΦΣ 2017
- ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25 χρόνια ΜΟΦΣ
- Χριστούγεννα 2016
- ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΤΣΙΠΟΥΡΑ 2016
- Επίσκεψη στα Μαρτυτικά Κερδύλια
- ΛΗΜΝΟΣ 2016
- GAME FISHING 2016
- ΜΠΑΡΟΥΤΟΚΑΠΠΙΑ
- ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
- Τα ΑΠΟΝΕΡΑ της 11ης Πανελλήνιας
- Μήνυμα Αρχηγού 11ης Πανελλήνιας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΛΑΧΕΙΟΥ
- 16 σελιδο 11ης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΔΕΣΙΜΟ
- Webcasting 11η Πανελλήνια
- 24 σελιδο 11ης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ
- 9. ΦΩΤΟ-VIDEO-Δ.τύπου
- ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥΡ. 2016 Επ. Επιμελ.
- 6 ΟΡ.ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
- 5.Καιρός στην Αλόννησο
- 3.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- 10. ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ 11ης ΠΑΝΕΛΗΝΙΑΣ
- 8. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
- 7. ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡ. & συνεργ. επι.
- 2. ΔΡΑΣΕΙΣ έως Απρίλιο 2016
- 4. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ & ΟΔΗΓΙΕΣ
- 1. ΔΩΡΗΤΕΣ-ΛΑΧΕΙΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ.
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΦΣ 2016
- ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ 2016
- ΧΑΝΙΑ 2016
- ΘΕΟΦΑΝΙΑ 2016
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΦΣ 2015
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 2015
- 11 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΟΦΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 2016
- GAME FISHING 2015
- O ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΜΟΦΣ
- ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 2015
- SEM_FIS_3_15
- ΔΤ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2015
- action plan 2015 program
- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΦΣ 2015
- ΤΣΟΥΓΚΡΙΑ 2015
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2015
- SLIDE SHOW 2014
- ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2015
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2014
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΕΟ 3h
- O ΜΟΦΣ ΣΤΟ FACEBOOK
- infobulletin 10 2014
- ΘΡΑΚΗ 2014
- game fishing 2014
- ΑΜΟΥΛΙΑΝΗ 2014
- Ο ΜΟΦΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΡΟΥ
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ
- 1o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2014
- ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ 2014
- ΓΣ ΜΟΦΣ 2014
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2014
- ΤΣΟΥΓΚΡΙΑ 2014
- ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2014
- Μουσική βρα 08-07-2013
- ΑΜΟΥΛΙΑΝΗ 2013
- ΑΓ ΠΝΕΥΜΑ 2013
- ΚΑΘΕΤΗ 05 2013
- ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ 2013
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2013
- ΓΣ 2013 ΕΚΛΟΓΕΣ
- ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2013
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 2013
- game fishing 2012
- ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2012
- ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ 2012
- ΕΤΗΣΙΟΣ ΧΟΡΟΣ 2012
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΣ 2012
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 30012012
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2012
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2009 ΟΠ |
Eίσοδος 21 σκαφών ΜΟΦΣ στο λιμάνι της Σκοπέλου 1 Μαίου 2009 ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ, ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΑΝΟΙΞΤΕ (ΣΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΝΤΑΣΗ) ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ (ή ακόμη καλύτερα συνδέστε εξωτερικά ηχεία), για να ακούσετε τους ήχους που συνοδεύεουν τα video. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΜΟΦΣ ΣΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΣΠΟΡΑΔΩΝ (1,2 ΚΑΙ 3 ΜΑΪΟΥ 2009) Οι οδηγίες που ακολουθούν αποφασίστηκαν ομόφωνα στην 25η συνεδρίαση του ΔΣ του ΜΟΦΣ, έχουν το χαρακτήρα της σύστασης και είναι ενδεικτικές. Μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλες παραμέτρους της εκδρομής. Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις φάσεις της εκδρομής.
Α. Προετοιμασία αναχωρηση
Σκάφη που θα αναχωρήσουν από τη Θεσσαλονίκη μπορούν να συναντηθούν με τα υπόλοιπα στην ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΚΟΛΠΟ Ψαθούρα ΣΤΙΓΜΑ: 39 29 3, 24 10 3 αρκεί να έχουν ενημερώσει σχετικά. •· Η πλεύση θα γίνει σύμφωνα με σχέδιο πλεύσης που θα διανεμηθεί, όταν θα είναι γνωστές οι συμμετοχές και οι τελευταίες καιρικές προγνώσεις. •· Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τη σημαία του ΜΟΦΣ. •· Όσοι δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν το σχέδιο πλεύσης, θα πρέπει να ξεκινήσουν μισή ώρα πριν από τα υπόλοιπα σκάφη και να ακολουθήσουν την προγραμματισμένη ρότα. Σε κάθε άλλη περίπτωση καμία δυνατότητα δε θα υπάρχει από τον ΜΟΦΣ για παροχή βοήθειας , ρυμούλκηση κ.τ.λ.. Το ίδιο ισχύει για όλα τα θαλάσσια σκέλη της εκδρομής. Β. Ροτα
Σημειώσεις: •1. Σε όλες τις πλεύσεις είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών φορούν υποχρεωτικά το stop switch. •2. Με ευθύνη των κυβερνητών το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα εφόδια που περιγράφονται στο νέο κανονισμό λιμένα, όπως αυτός τροποποιήθηκε και να έχουν σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις ασφάλειες. •3. Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του Ομίλου (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16. Το/τα σκάφος/σκάφη watchboat(s) θα ανιχνεύουν όλη την μπάντα των συχνοτήτων σε scan mode. •4. Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.
Γ. Σχέδιο πλεύσης ΔΕΛΤΑ Το σχέδιο πλεύσης στηρίζεται σε διαίρεση των σκαφών σε μία ή περισσότερες ομάδες. Υπενθυμίζουμε ενδεικτικά το σχέδιο Δ (σε περίπτωση μίας ομάδας), το οποίο άλλωστε έχει αναλυθεί στα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια του ΜΟΦΣ.
•1. Ο watchman (σκούπα) •· επιβλέπει ώστε τα σκάφη της ομάδας (σκέλους του) να τηρούν τις οριζόντιες (50 μέτρα) και κάθετες αποστάσεις (20 μέτρα) του σχήματος •· προσεγγίζει οποιοδήποτε σκάφος της ομάδας σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο. Η υπόλοιπη ομάδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της, χωρίς να αλλάξει ο σχηματισμός. Ξεκινά μαζί με το σκάφος που σταμάτησε και επανέρχονται και τα δύο σκάφη στις θέσεις τους •· έχει μαζί του υλικά ρυμουλκήσεως (σχοινιά, συρματόσχοινα), ώστε να ρυμουλκήσει - εάν χρειασθεί - σκάφος που έπαθε βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση σε συνεννόηση με τον αρχηγό της εκδρομής αποφασίζεται το λιμάνι ρυμούλκησης. •2. Τα υπόλοιπα σκάφη τηρούν τις προβλεπόμενες αποστάσεις και γενικότερα το σχέδιο πλεύσης.
Δ. Πλεύση - Στάσεις Σε κάθε περίπτωση ένα σκάφος που θέλει να κάνει στάση για οποιονδήποτε λόγο, θα ενημερώνει σχετικά με το VHF, πριν να κόψει ταχύτητα.Σε περίπτωση μη ηθελημένης στάση, ενημερώνεται άμεσα όλος ο σχηματισμός. Για κανένα λόγο κανένα σκάφος δεν βγαίνει από την προγραμματισμένη θέση του και δεν υπερβαίνει την cruising speed (ταχύτητα ταξιδιού), η οποία σε καλές καιρικές συνθήκες είναι 26 κόμβοι.
Ε. Αβαθή Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα αβαθή που υπάρχουν κυρίως στην Ψαθούρα, στην Σκιάθο στον Πλανήτη κ.τ.λ. Ο αρχηγός της αποστολής μέσω του VHF θα δίνει σχετικές πληροφορίες για τα αβαθή, αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, την τελική ευθύνη πλεύσης θα έχουν οι ίδιοι οι κυβερνήτες.
ΣΤ. Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ. Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνονται στα λιμάνια. Προγραμματίζεται ανεφοδιασμός σκαφών στη Σκόπελο ή στο Έλιος. Οι κυβερνήτες μπορούν να κανονίσουν μόνοι τους για τον ανεφοδιασμό ή να συνεννοηθούν με μέλη του Δ.Σ. Το δέσιμο στο λιμάνι θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες του αρχηγού της εκδρομής και των λιμενικών αρχών. Θεωρούμε ότι φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) ανήκουν στο παρελθόν. Έχουμε διαβεβαιώσεις από τους τοπικούς φορείς ότι στον ντόκο θα υπάρχει νερό και ρεύμα. Οι υπηρεσίες αυτές, όπως και τα τέλη ελλιμενισμού, είναι πιθανό να προσφέρονται με χρέωση. Το Δ.Σ. παρακαλεί τους κυβερνήτες - και μέσω αυτών, τα πληρώματα - για την όσο το δυνατό αρτιότερη παρουσία μας ως Όμιλος. Τα μπλουζάκια, τα καπελάκια, η νιντσεράδα, οι καρφίτσες και τα άλλα αναμνηστικά του ΜΟΦΣ θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ζ. Συμμετοχή Σκαφών Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σύσταση για μη συμμετοχή ή απαγόρευση συμμετοχής στην εκδρομή για μικρά σκάφη. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή. Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη την εκδρομή. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών. Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος στην εκδρομή. Τόσο ο ΜΟΦΣ, όσο και το Δ.Σ. ή οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρει ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα. Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες, καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΚΑΦΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΜΟΦΣ «ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΣΠΟΡΑΔΩΝ 1-2-3 /5 /2009» ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ: 21 ΣΚΑΦΗ 59 ΑΤΟΜΑ
|