High lights από την τελευταία 10ετια του ΜΟΦΣ

Αρχική arrow Ο Όμιλος arrow Επιτροπές
ΑΓ ΠΝΕΥΜΑ 2013

Ο ΜΟΦΣ για το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος 22, 23 και 24 Ιουνίου με  αναχώρηση την 22/6,προγραμματίζει εκδρομή (ύστερα απο τις προτάσεις των μελών) στην  Αλόννησο και συγκεκριμένα στη Στενή Βάλα.

 

ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ 2013

ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

22-23 και 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

  Οι οδηγίες που ακολουθούν έχουν το χαρακτήρα της σύστασης και είναι ενδεικτικές. Μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλες παραμέτρους της εκδρομής.  Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις φάσεις της εκδρομής. Η εκδρομή δεν αποτελεί αποστολή του ομίλου. Ο ΜΟΦΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε φάση της εκδρομής. Απλά συμβάλλει στο να δημιουργηθούν παρέες που να ταξιδέψουν μαζί.

Οι ώρες αναχώρησης θα καθορισθούν από τον αρχηγό της εκδρομής ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, δεν θα αναμένονται σκάφη που θα καθυστερήσουν.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ:

1.       Τα δωμάτια κλείνονται με ευθύνη του κάθε συμμετέχοντα. Πληροφορίες για να πάρετε μόνοι σας και να κλείσετε δωμάτια, στα τηλέφωνα 2424066188 Δημ. Επιχ, ξενοδοχεία: 22420 65776, 66343 και 61545

 

2.       Δεν υπάρχει καμία επιδότηση για τα καύσιμα από τον ΜΟΦΣ, κάθε κυβερνήτης θα κανονίσει με το πλήρωμά του το θέμα την συνεισφοράς στα καύσιμα, Υπολογίζεται ότι θα κάνουμε περίπου 150 ΝΜ (για όσους θα πάνε και Σκόπελο), άρα θα απαιτηθούν 200-350 λιτ. Βενζίνης, κόστους 400-700 €.   

Α. Προγραμμα

Δευτέρα 10/6/2011 ώρα 21:00

Συγκέντρωση κυβερνητών :Συγκέντρωση όλων των κυβερνητών που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην εκδρομή στα γραφεία του ομίλου.

Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή (σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ.):

·         1. Ο κυβερνήτης του σκάφους να είναι μέλος του ΜΟΦΣ και να είναι τακτοποιημένος ταμειακά

·         2. Να υπογράψει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση Συμμετοχής (επισυνάπτεται).

·         3. Να δεχτεί ανεπιφύλακτα όλες τις προϋποθέσεις και όρους του παρόντος κειμένου.

Παρασκευή 21 Ιουνίου Ώρα 15:30

Άφιξη σκαφών στο Γλαρόκαβο  και στο  Camping Παλιουρίου  

Σαββάτο 22 Ιουνίου  

ΩΡΑ 7:00 ΑΚΡΙΒΩΣ 

Αναχώρηση από το Camping Παλιουρίου με πιθανή διαδρομή Ψαθούρα,Πλανήτης – μπάνιο – μπλέ Σπιλιά - Στενή Βάλα . Η ακριβής διαδρομή και οι στάσεις θα αποφασισθούν ανάλογα με τα τελευταία μετεωρολογικά δεδομένα.  Άφιξη στη Στενή Βάλα. Διανυκτέρευση. 

Κυριακή 23 Ιουνίου

Μπάνιο στην Ελαφόννησο, Σκόπελος

Προαιρετικά όποιος θέλει μπορεί να ανέβει στη παλαιά Αλόννησο

Δευτέρα 13 Ιουνίου

Αλόννησος, Βόρειες Σποράδες, Ψαθούρα, Γιούρα,  Camping Παλιουρίου

  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

•1.      Σε όλες τις πλεύσεις είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών φορούν υποχρεωτικά το stop switch.

•2.      Η πλεύση θα γίνει σύμφωνα με σχέδιο πλεύσης που θα διανεμηθεί, όταν θα είναι γνωστές οι συμμετοχές και οι τελευταίες καιρικές προγνώσεις.

•3.      Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τη σημαία του ΜΟΦΣ.

•4.      Όσοι δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν το σχέδιο πλεύσης, αυτόματα δεν μετέχουν στην εκδρομή και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα από τον ΜΟΦΣ για παροχή βοήθειας , ρυμούλκηση κ.τ.λ..

•5.      Με ευθύνη των κυβερνητών το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα εφόδια που περιγράφονται στο νέο κανονισμό λιμένα, όπως αυτός τροποποιήθηκε και να έχουν σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις ασφάλειες.

•6.      Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του Ομίλου (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16. Το/τα σκάφος/σκάφη watchboat(s) θα ανιχνεύουν όλη την μπάντα των συχνοτήτων σε scan mode.

•7.       Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.    

Β. Σχέδιο πλεύσης ΔΕΛΤΑ

Το σχέδιο πλεύσης στηρίζεται σε διαίρεση των σκαφών σε μία ή περισσότερες ομάδες. Υπενθυμίζουμε ενδεικτικά το σχέδιο Δ (σε περίπτωση μίας ομάδας), το οποίο άλλωστε έχει αναλυθεί στα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια του ΜΟΦΣ.

Η τελική μορφή του Δ θα καθορισθεί πριν από την αναχώρηση. Ενδεικτική μορφή:

ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

WATCHMAN

·         Ο watchman (σκούπα)

•·         επιβλέπει ώστε τα σκάφη της ομάδας (σκέλους του) να τηρούν τις οριζόντιες (50 μέτρα) και κάθετες αποστάσεις (20 μέτρα) του σχήματος

•·           προσεγγίζει οποιοδήποτε σκάφος της ομάδας σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο. Η υπόλοιπη ομάδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της, χωρίς να αλλάξει ο σχηματισμός. Ξεκινά μαζί με το σκάφος που σταμάτησε και επανέρχονται και τα δύο σκάφη στις θέσεις τους

•·         έχει μαζί του υλικά ρυμουλκήσεως (σχοινιά, συρματόσχοινα), ώστε να ρυμουλκήσει - εάν χρειασθεί - σκάφος που έπαθε βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση σε συνεννόηση με τον αρχηγό της εκδρομής αποφασίζεται το λιμάνι ρυμούλκησης. Τα υπόλοιπα σκάφη τηρούν τις προβλεπόμενες αποστάσεις και γενικότερα το σχέδιο πλεύσης.

·         Κατά την είσοδο σε λιμάνια - όρμους - κόλπους και κατά την πλεύση σε αβαθή, δεν τηρείται η πλεύση Δ, τα σκάφη ακολουθούν τις οδηγίες του αρχηγού της αποστολής.

Γ. Πλεύση - Στάσεις

Σε κάθε περίπτωση ένα σκάφος που θέλει να κάνει στάση για οποιονδήποτε λόγο, θα ενημερώνει σχετικά με το VHF, πριν να κόψει ταχύτητα. Σε περίπτωση μη ηθελημένης στάση, ενημερώνεται άμεσα όλος ο σχηματισμός.

Για κανένα λόγο κανένα σκάφος δεν βγαίνει από την προγραμματισμένη θέση του και δεν υπερβαίνει την cruising speed (ταχύτητα ταξιδιού), η οποία σε καλές καιρικές συνθήκες είναι 26 κόμβοι.

δ. Αβαθή

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα αβαθή .Ο αρχηγός της αποστολής μέσω του VHF θα δίνει σχετικές πληροφορίες για τα αβαθή, αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, την τελική ευθύνη πλεύσης θα έχουν οι ίδιοι οι κυβερνήτες.

Ε. Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ.

Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνουν στα λιμάνια. Το δέσιμο στο λιμάνι θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες του αρχηγού της εκδρομής και των λιμενικών αρχών. Θεωρούμε ότι φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) ανήκουν στο παρελθόν.

Το Δ.Σ. παρακαλεί τους κυβερνήτες - και μέσω αυτών, τα πληρώματα - για την όσο το δυνατό αρτιότερη παρουσία μας ως Όμιλος. Τα μπλουζάκια, τα καπελάκια, η νιντσεράδα, οι καρφίτσες και τα άλλα αναμνηστικά του ΜΟΦΣ θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ζ. Συμμετοχή Σκαφών

Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σύσταση για μη συμμετοχή ή απαγόρευση συμμετοχής στην εκδρομή για μικρά σκάφη. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή.

Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη την εκδρομή. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος στην εκδρομή.

Τόσο ο ΜΟΦΣ, όσο και το Δ.Σ. ή οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρει ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες, καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.     

                                    ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ, Θόδωρος Καρτσιώτης 6970329800

 ΜΠΟΡΕΙ να απαιτηθεί να υπογραφεί πριν από την έναρξη της εκδρομής.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)

 Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

ΠΡΟΣ(1):

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

 

Ο - Η Όνομα:

Επώνυμο:

 

Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:

 

Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:

 

Ημερομηνία γέννησης(2):

 

Τόπος Γέννησης:

 

Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:

Τηλ:

 

Τόπος Κατοικίας:

Οδός:

Αριθ:

ΤΚ:

 

Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax):

Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείου

(Εmail):

 

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:

Α) Επιθυμώ να συμμετάσχω ως κυβερνήτης σκάφους στην εκδρομή ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ 2013 που διοργανώνει ο Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών. Το σκάφος μου φέρει το όνομα .............................., και έχει μήκος ......... μ. Θα επιβαίνουν τα παρακάτω άτομα: (Ονοματεπώνυμο - ηλικία): ............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

Β) Έλαβα γνώση των σχετικών οδηγιών πλου  και τις αποδέχομαι ανεπιφύλακτα. Γνωρίζω ότι οι οδηγίες αυτές είναι ενδεικτικές, μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν και ότι την τελική απόφαση για την κάθε μου ενέργεια θα την λαμβάνω αποκλειστικά με δική μου ευθύνη.

Γ) Θα είμαι ο μόνος αποκλειστικά υπεύθυνος για ζημιές - ατυχήματα σε εμένα τον ίδιο, στο πλήρωμά μου, το σκάφος μου και σε τρίτους που πιθανόν να προκαλέσω σε στεριά και θάλασσα κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως και σε όλες τις σχετικές φάσεις (καθέλκυση - ανέλκυση του σκάφους, κ.τ.λ.) και αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη.

Δ) Το σκάφος μου είναι σε άριστη κατάσταση και μπορεί να λάβει μέρος στην εκδρομή. Στο σκάφος μου έχω όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο σωστικά μέσα και όλα τα εφόδια που προβλέπει ο ισχύων κανονισμός λιμένα, τα οποία έλεγξα και βρήκα σε άριστη κατάσταση.

Ε)  Γνωρίζω  ότι είναι αρμοδιότητα αποκλειστικά δική μου ως κυβερνήτης και χειριστής του σκάφους και σε συνάρτηση με τις δυνατότητες του σκάφους μου, να κρίνω: το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις και γενικότερα όλες τις παραμέτρους, για να λάβω ή όχι μέρος σε επιμέρους σκέλη ή σε όλο το ταξίδι. Ο ΜΟΦΣ ως νομικό πρόσωπο, τα μέλη του Δ.Σ. και οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

ΣΤ) Οι αριθμοί των κινητών τηλεφώνων μου είναι:

(1).........................................................................            (2) ..............................................................

Ημερομηνία:      ..........20......

Ο - Η Δηλ.

(Υπογραφή)

  [ Πίσω ]