High lights από την τελευταία 10ετια του ΜΟΦΣ

Αρχική arrow Εκδηλώσεις - Εκδρομές
Εκδηλώσεις - Εκδρομές
ΘΕΟΦΑΝΙΑ 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΟΦΣ 08.1.2009

ΘΕΟΦΑΝΙΑ 2009

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η 2η εκδήλωση του προγράμματος του ΜΟΦΣ ΘΕΟΦΑΝΙΑ 2009. 10 σκάφη του ΜΟΦΣ με αρχηγό τον αντιπρόεδρο Γ. Κόκκο, συμμετείχαν στην  Ρίψη  του Τιμίου Σταυρού στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στην Καλαμαριά.

Στη συνέχεια στη λέσχη προσφέρθηκε γεύμα σε 120 μέλη και φίλους του ομίλου.

Παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Γ. Ιωαννίδης, ο τ. Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Γ. Ορφανός, ο βουλευτής κ. Κ. Γκιουλέκας,  ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης και μέλος του ΜΟΦΣ κ. Π. Ψωμιάδης και δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Καλαμαριάς.

Η επόμενη εκδήλωση του ΜΟΦΣ έχει προγραμματισθεί για τις 19/1/2009 και θα είναι το 2ο επιμορφωτικό σεμινάριο. Θα διεξαχθεί στο εντευκτήριο του ΜΟΦΣ και θα έχει την μορφή  "Επιμορφωτικό σεμινάριου – εργαστήριο" με αντικείμενα : Χρήση του διαδικτύου &  κιν. τηλεφώνων  για την πρόβλεψη καιρού ( Εισ. Θ. Καρτσιώτης), Κινητά και περελκόμενα κατάλληλα για το φουσκωτό (Εισ .στέλεχος  Κινητής τηλεφωνίας).

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από την εκδήλωση υπάρχουν στο ανανεωμένο site του ΜΟΦΣ www.mofs.gr. Εάν χρειάζεσθε περισσότερες φωτογραφίες ή φωτογραφίες με υψηλότερη ανάλυση, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε.

Στην διάθεσή σας για κάθε συμπληρωματική πληροφορία στο τηλ:  69...

Ο Πρόεδρος

Ο Γενικός Γραμματέας

Θόδωρος Καρτσιώτης

Κλεάνθης Περσίδης

MACEDONIAN RIB CLUB

www.mofs.gr

 
1η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15.12.2008 

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 15/12/2008 στο εντευκτήριο του ΜΟΦΣ, Πλαζ Αρετσού,Καλαμαριά η πρώτη εκδήλωση του προγράμματος ΜΟΦΣ 2009 (παρουσίαση νέου προγράμματος, 1ο - από τα 11 για το 2009- επιμορφωτικό εισαγωγικό σεμινάριο, νέος κανονισμός λιμένα).

 Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν 80 περίπου άτομα μέλη του ΜΟΦΣ, επαγγελματίες του χώρου και δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου. 

Η επόμενη εκδήλωση του ΜΟΦΣ έχει προγραμματισθεί για τις 6/1/2009 Θεοφάνεια και περιλαμβάνει: συμμετοχή με σκάφη στην ρίψη του Τιμίου Σταυρού στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στην Καλαμαριά και στη συνέχεια Ουζάκι στον όμιλο - προσφορά προς τα μέλη του και τις τοπικές αρχές

Το 2ο επιμορφωτικό σεμινάριο  βάσει του προγράμματος ΜΟΦΣ 2009 θα γίνει στις 19/1/2009 και θα έχει την μορφή  "Επιμορφωτικό σεμινάριου – εργαστήριο" με αντικείμενα : Χρήση του διαδικτύου για την πρόβλεψη καιρού ( Εισ. Θ. Καρτσιώτης),

Αναλυτικά η agenda της εκδήλωσης της 15/12/2008 περιελάμβανε:

•-          Παρουσίαση στα μέλη του προγράμματος M.O.Φ.Σ. 2009 με συνοπτική ανάλυση των εκδηλώσεων.

•-          1ο Επιμορφωτικό σεμινάριο:

•o         Βασικό εισαγωγικό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του φουσκωτού.

•o        Προγραμματισμός - οργάνωση και υλοποίηση ταξιδιού με το φουσκωτό σκάφος.

•o       

Εισηγητής: Θ. Καρτσιώτης, Σχολικός Σύμβουλος Δρ Πληροφορικός

•-          Τροποποιήσεις στον κανονισμό λιμένα

Εισηγητής: Πλωτάρχης Παρλαμάνος Δημήτρης, (Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης)

•-          Ερωτήσεις - συζήτηση

Στο σεμινάριο μοιράστηκε ειδικό folder που ήδη περιέχει 36 σελίδες με επιμορφωτικό υλικό και προβλέπεται επιπλέον χώρος και για τα υπόλοιπα 10 σεμινάρια.

 Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από την εκδήλωση υπάρχουν στο ανανεωμένο site του ΜΟΦΣ www.mofs.gr

Στην διάθεσή σας για κάθε συμπληρωματική πληροφορία στο τηλ: 6970329800

Ο Πρόεδρος

Ο Γενικός Γραμματέας

Θόδωρος Καρτσιώτης

Κλεάνθης Περσίδης

 
ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ 2009

 Ο ΜΟΦΣ  στο Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών 2009

20-25/10 :  Παρουσία του ΜΟΦΣ  στο Ναυτικού Σαλονιού Αθηνών 2009,  περίπτερο 37 κτήριο 3, Φιλοξενία στο περίπτερο του αδελφού ομίλου ΟΦΣΕ.23-24/10 : Επίσκεψη στην έκθεση24/10: Τελετή αδελφοποίησης και γεύμα (μετά  το πέρας της έκθεσης στο  κέντρο ΛΕΥΚΗ στην ΒΑΡΗ). Επειδή οι θέσεις είναι περιορισμένες παρακαλούμε όσοι ενδιαφέρεστε να επικοινωνήσετε άμεσα με τον Πρόεδρο του ΜΟΦΣ25/10: Συμμετοχή αντιπροσώπων ΔΣ στην Πανελλήνια συνάντηση εκπροσώπων ομίλων Φουσκωτών σκαφών (στον ΙΑΣΟΝΑ) 
 
ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2009
  

Θεσσαλονίκη, 6 Ιουλίου 2009

ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2009

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

(18 ΚΑΙ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009)

 

Οι οδηγίες που ακολουθούν έχουν το χαρακτήρα της σύστασης και είναι ενδεικτικές. Μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλες παραμέτρους της εκδρομής.  Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις φάσεις της εκδρομής.

Α. Προγραμμα

Τετάρτη,

15 Ιουλίου 2009

ώρα 20:30

Συγκέντρωση όλων των κυβερνητών που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην εκδρομή στα γραφεία του ομίλου. Η συμμετοχή των κυβερνητών σε αυτή τη συγκέντρωση είναι προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην εκδρομή. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και λόγω του χαρακτήρα και της εποχής που διεξάγεται η εκδρομή, μπορεί να επιτραπεί η συμμετοχή σκάφους σε κυβερνήτες που θα παραδώσουν τις δηλώσεις συμμετοχής κατά την έναρξη της εκδρομής, αρκεί να πληρούνται οι προϋποθέσεις που ακολουθούν Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή (σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ.):

•1.       Ο κυβερνήτης του σκάφους να είναι μέλος του ΜΟΦΣ και να είναι τακτοποιημένος ταμειακά

•2.      Να υπογράψει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση Συμμετοχής.

•3.      Να δεχτεί ανεπιφύλακτα όλες τις προϋποθέσεις και όρους του παρόντος κειμένου.

•4.      Σκάφος που δεν πληροί τα προβλεπόμενα από το νόμο ή από αυτό το έντυπο και σκάφος που δεν διαθέτει VHF σε καλή λειτουργία μπορεί να αποκλειστεί από την εκδρομή του ομίλου

Παρασκευή,

17 Ιουλίου 2009

Για όσους θέλουν υπάρχει δυνατότητα να ρίξουν τα σκάφη στο Γλαρόκαβο και να μείνουν το βράδυ μέσα σ' αυτά. Σημειώνεται ότι υπάρχει δυνατότητα φύλαξης των trailers και των αυτοκινήτων σε κοντινά parking.

Σάββατο,

18 Ιολίου 2009

ώρα 9:00

ΟΜΑΔΑ Α

ΥΠ: Ν. Παντής

1Ο Πόδι

Συγκέντρωση όλων των σκαφών στον φυσικό λιμένα Γλαρόκαβο Παλιουρίου με το παρακάτω πρόγραμμα:

9:30 - 10:00  Έλεγχοι, Τελικές οδηγίες. Τα σκάφη λαμβάνουν το σχέδιο πλεύσης Δ σύμφωνα με τις δηλώσεις συμμετοχής. Αν τα σκάφη της ομάδας Α υπερβαίνουν τα 9 τότε μπορεί να γίνει και 2ο ομάδα η Α2 με επικεφαλής τον Κ. Γεωργιάδη

10:15 Αναχώρηση των σκαφών από το Παλιούρι με κατεύθυνση τον κόλπο πριν από το ακρωτήρι στο κουφό συν. 39 56, 23 55

Σάββατο,

18 Ιουλίου 2009

ώρα 9:00

ΟΜΑΔΑ Β

ΥΠ: Κ. Περσίδης

2Ο Πόδι Τορωναίος

Τα σκάφη ύστερα από συνεννόηση με τον υπεύθυνο Κ. Περσίδη κατευθύνονται προς τον κόλπο πριν από το ακρωτήρι στο Πόρτο Κουφό συν. 39 56, 23 55, έτσι ώστε να συναντηθούν με την ή τις ομάδες από το Παλιούρι στις 11:00.

Στην συνέχεια όλες οι ομάδες κατευθύνονται προς τα «Γαλάζια Νερά» της Βουρβουρού συν. 40 13, 23 47

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ  

Σάββατο,

18 Ιουλίου 2009

ώρα 10:30

ΟΜΑΔΑ Γ

ΥΠ: Κ. Μαρμαράς

2Ο Πόδι Ανατ. & Υπόλοιπες περιοχές

Τα σκάφη ύστερα από συνεννόηση με τον υπεύθυνο Κ. Μαρμαρά κατευθύνονται προς τα «Γαλάζια Νερά» της Βουρβουρού συν. 40 13, 23 47

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ και γενικότερα στην Βουρβουρού  

Σαββάτο

18 Ιουλίου 2009

12:00 - 14:00 Μπάνιο στα «Γαλάζια Νερά»

14:00 Αναχώρηση για Αλυκές Αμμουλιανής  συν 40 18, 23 54 σε συντεταγμένη πλεύση Δ (οι ομάδες διατηρούνται)

14:30 Μπάνιo 

17:30 Αναχώρηση για τα τηγάνια, συν: 40 18, 23 57

Τακτοποίηση για διανυκτέρευση, το βραδινό γεύμα το φροντίζει ο καθένας μόνος τους και ακολουθεί γλέντι

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

Κυριακή

19 Ιουλίου 2009

9:30 Αναχώρηση για Αλυκές Αμμουλιανής Βόρειο - Δυτικός κόλπος , όπου γίνεται διαγωνισμός ναυτοσύνης, και μπάνιο.

13:00 Αναχώρηση για ΛΙΝΑΡΑΚΙ Συκιές συν 40 02, 24 00 σε συντεταγμένη πλεύση Δ (οι ομάδες διατηρούνται), απονομές του διαγωνισμού ναυτοσύνης, γεύμα (χωριστοί λογαριασμοί ανά παρέα / σκάφος)

15:00 Επιστροφή στα σημεία αναχώρησης.

 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

•1.       Σε όλες τις πλεύσεις είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών φορούν υποχρεωτικά το stop switch.

  1. Η πλεύση θα γίνει σύμφωνα με σχέδιο πλεύσης που θα διανεμηθεί, όταν θα είναι γνωστές οι συμμετοχές και οι τελευταίες καιρικές προγνώσεις.
  2. Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τη σημαία του ΜΟΦΣ.
  3. Όσοι δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν το σχέδιο πλεύσης, θα πρέπει να ξεκινήσουν μισή ώρα πριν από τα υπόλοιπα σκάφη και να ακολουθήσουν την προγραμματισμένη ρότα. Σε κάθε άλλη περίπτωση καμία δυνατότητα δε θα υπάρχει από τον ΜΟΦΣ για παροχή βοήθειας , ρυμούλκηση κ.τ.λ.. Το ίδιο ισχύει για όλα τα θαλάσσια σκέλη της εκδρομής.

•5.      Με ευθύνη των κυβερνητών το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα εφόδια που περιγράφονται στο νέο κανονισμό λιμένα, όπως αυτός τροποποιήθηκε και να έχουν σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις ασφάλειες.

•6.      Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του Ομίλου (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16. Το/τα σκάφος/σκάφη watchboat(s) θα ανιχνεύουν όλη την μπάντα των συχνοτήτων σε scan mode.

•7.      Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.    

Β. Σχέδιο πλεύσης ΔΕΛΤΑ

Το σχέδιο πλεύσης στηρίζεται σε διαίρεση των σκαφών σε μία ή περισσότερες ομάδες. Υπενθυμίζουμε ενδεικτικά το σχέδιο Δ (σε περίπτωση μίας ομάδας), το οποίο άλλωστε έχει αναλυθεί στα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια του ΜΟΦΣ.

 

•1.                   Ο watchman (σκούπα)

•·         επιβλέπει ώστε τα σκάφη της ομάδας (σκέλους του) να τηρούν τις οριζόντιες (50 μέτρα) και κάθετες αποστάσεις (20 μέτρα) του σχήματος

•·         προσεγγίζει οποιοδήποτε σκάφος της ομάδας σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο. Η υπόλοιπη ομάδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της, χωρίς να αλλάξει ο σχηματισμός. Ξεκινά μαζί με το σκάφος που σταμάτησε και επανέρχονται και τα δύο σκάφη στις θέσεις τους

•·         έχει μαζί του υλικά ρυμουλκήσεως (σχοινιά, συρματόσχοινα), ώστε να ρυμουλκήσει - εάν χρειασθεί - σκάφος που έπαθε βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση σε συνεννόηση με τον αρχηγό της εκδρομής αποφασίζεται το λιμάνι ρυμούλκησης.

•2.                  Τα υπόλοιπα σκάφη τηρούν τις προβλεπόμενες αποστάσεις και γενικότερα το σχέδιο πλεύσης.

•3.                  Κατά την είσοδο σε λιμάνια - όρμους - κόλπους και κατά την πλεύση σε αβαθή, δεν τηρείται η πλεύση Δ, τα σκάφη ακολουθούν τις οδηγίες του αρχηγού της αποστολής.

Γ. Πλεύση - Στάσεις

Σε κάθε περίπτωση ένα σκάφος που θέλει να κάνει στάση για οποιονδήποτε λόγο, θα ενημερώνει σχετικά με το VHF, πριν να κόψει ταχύτητα. Σε περίπτωση μη ηθελημένης στάση, ενημερώνεται άμεσα όλος ο σχηματισμός.

Για κανένα λόγο κανένα σκάφος δεν βγαίνει από την προγραμματισμένη θέση του και δεν υπερβαίνει την cruising speed (ταχύτητα ταξιδιού), η οποία σε καλές καιρικές συνθήκες είναι 26 κόμβοι.

δ. Αβαθή

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα αβαθή .Ο αρχηγός της αποστολής μέσω του VHF θα δίνει σχετικές πληροφορίες για τα αβαθή, αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, την τελική ευθύνη πλεύσης θα έχουν οι ίδιοι οι κυβερνήτες.

 

 

Ε. Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ.

Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνονται στα σημεία στάσεων. Το δέσιμο θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες του αρχηγού της εκδρομής. Θεωρούμε ότι φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) ανήκουν στο παρελθόν.

Το Δ.Σ. παρακαλεί τους κυβερνήτες - και μέσω αυτών, τα πληρώματα - για την όσο το δυνατό αρτιότερη παρουσία μας ως Όμιλος. Τα μπλουζάκια, τα καπελάκια, η νιντσεράδα, οι καρφίτσες και τα άλλα αναμνηστικά του ΜΟΦΣ θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ζ. Συμμετοχή Σκαφών

Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σχετική σύσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή.

Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη την εκδρομή. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος στην εκδρομή.

Τόσο ο ΜΟΦΣ, όσο και το Δ.Σ. ή οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρει ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες, καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.     

 

 
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 91 - 94 από 94