Τα τελευταία 8 χρόνια του ΜΟΦΣ 2009-2016

Αρχική arrow Αναμνηστικά ΜΟΦΣ
AMOYLIANI 2010
 

Θεσσαλονίκη, 19 Ιουλίου 2010

ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2010

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

(24 ΚΑΙ 25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010)

 

Οι οδηγίες που ακολουθούν έχουν το χαρακτήρα της σύστασης και είναι ενδεικτικές. Μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλες παραμέτρους της εκδρομής.  Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις φάσεις της εκδρομής.

Α. Προγραμμα

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή (σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ.):

•1.       Ο κυβερνήτης του σκάφους να είναι μέλος του ΜΟΦΣ και να είναι τακτοποιημένος ταμειακά

•2.      Να υπογράψει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση Συμμετοχής.

•3.      Να δεχτεί ανεπιφύλακτα όλες τις προϋποθέσεις και όρους του παρόντος κειμένου.

•4.      Σκάφος που δεν πληροί τα προβλεπόμενα από το νόμο ή από αυτό το έντυπο και σκάφος που δεν διαθέτει VHF σε καλή λειτουργία μπορεί να αποκλειστεί από την εκδρομή του ομίλου

ΕΠΙΣΗΣ

Μέχρι την Παρασκευή 23/4 θα πρέπει να συμπληρωθεί και να παραδοθεί ή να σταλεί με fax η επισυναπτόμενη Υπεύθυνη Δήλωση, ώστε να παραδοθεί η κατάσταση συμμετοχών στο Λιμεναρχείο Ιερισσού.

Πληροφορίες Νίκος Παντής  6945514141  ,

Κλήμης Γεωργιάδης 6974147113

Παρασκευή,

23 Ιουλίου 2009

Για όσους θέλουν υπάρχει δυνατότητα να ρίξουν τα σκάφη στο Γλαρόκαβο ή στο camping Παλιουρίου και να μείνουν το βράδυ μέσα σ' αυτά. Σημειώνεται ότι υπάρχει δυνατότητα φύλαξης των trailers και των αυτοκινήτων σε κοντινά parking.

Σάββατο,

24 Ιουλίου 2009

ώρα 9:00

ΟΜΑΔΑ Α

ΥΠ: Ν. Παντής

1Ο Πόδι

Συγκέντρωση όλων των σκαφών στον φυσικό λιμένα Γλαρόκαβο Παλιουρίου με το παρακάτω πρόγραμμα:

9:30 - 10:00  Έλεγχοι, Τελικές οδηγίες. Τα σκάφη λαμβάνουν το σχέδιο πλεύσης Δ σύμφωνα με τις δηλώσεις συμμετοχής. Αν τα σκάφη της ομάδας Α υπερβαίνουν τα 9 τότε μπορεί να γίνει και 2ο ομάδα η Α2 με επικεφαλής τον Κ. Γεωργιάδη

10:15 Αναχώρηση των σκαφών από το Παλιούρι με κατεύθυνση τον κόλπο πριν από το ακρωτήρι στο κουφό συν. 39 56, 23 55

Σάββατο,

24 Ιουλίου 2009

ώρα 9:00

ΟΜΑΔΑ Β

ΥΠ: Κ. Περσίδης

2Ο Πόδι Τορωναίος

Τα σκάφη ύστερα από συνεννόηση με τον υπεύθυνο Κ. Περσίδη κατευθύνονται προς τον κόλπο πριν από το ακρωτήρι στο Πόρτο Κουφό συν. 39 56, 23 55, έτσι ώστε να συναντηθούν με την ή τις ομάδες από το Παλιούρι στις 11:00.

Στην συνέχεια όλες οι ομάδες κατευθύνονται προς τα «Γαλάζια Νερά» της Βουρβουρού συν. 40 13, 23 47

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ  

Σάββατο,

24 Ιουλίου 2009

ώρα 10:30

ΟΜΑΔΑ Γ

ΥΠ: Κ. Μαρμαράς

2Ο Πόδι Ανατ. & Υπόλοιπες περιοχές

Τα σκάφη ύστερα από συνεννόηση με τον υπεύθυνο Κ. Μαρμαρά κατευθύνονται προς τα «Γαλάζια Νερά» της Βουρβουρού συν. 40 13, 23 47

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ και γενικότερα στην Βουρβουρού  

Σαββάτο

24 Ιουλίου 2009

12:00 - 14:00 Μπάνιο στα «Γαλάζια Νερά»

14:00 Αναχώρηση για Αλυκές Αμμουλιανής ή για τον διπλανό κάβο συν 40 18, 23 54 σε συντεταγμένη πλεύση Δ (οι ομάδες διατηρούνται)

17:30 Αναχώρηση για τα τηγάνια, συν: 40 18, 23 57

Τακτοποίηση για διανυκτέρευση, το βραδινό γεύμα το φροντίζει ο καθένας μόνος τους και ακολουθεί γλέντι

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

Κυριακή

25 Ιουλίου 2009

Διαγωνισμός ναυτοσύνης, και μπάνιο.

13:00 Αναχώρηση για ΛΙΝΑΡΑΚΙ Συκιές συν 40 02, 24 00 σε συντεταγμένη πλεύση Δ (οι ομάδες διατηρούνται), απονομές του διαγωνισμού ναυτοσύνης, γεύμα (χωριστοί λογαριασμοί ανά παρέα / σκάφος)

16:00 Επιστροφή στα σημεία αναχώρησης.

 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

•1.       Σε όλες τις πλεύσεις είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών φορούν υποχρεωτικά το stop switch.

  1. Η πλεύση θα γίνει σύμφωνα με σχέδιο πλεύσης που θα διανεμηθεί, όταν θα είναι γνωστές οι συμμετοχές και οι τελευταίες καιρικές προγνώσεις.
  2. Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τη σημαία του ΜΟΦΣ.
  3. Όσοι δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν το σχέδιο πλεύσης, θα πρέπει να ξεκινήσουν μισή ώρα πριν από τα υπόλοιπα σκάφη και να ακολουθήσουν την προγραμματισμένη ρότα. Σε κάθε άλλη περίπτωση καμία δυνατότητα δε θα υπάρχει από τον ΜΟΦΣ για παροχή βοήθειας , ρυμούλκηση κ.τ.λ.. Το ίδιο ισχύει για όλα τα θαλάσσια σκέλη της εκδρομής.

•5.      Με ευθύνη των κυβερνητών το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα εφόδια που περιγράφονται στο νέο κανονισμό λιμένα, όπως αυτός τροποποιήθηκε και να έχουν σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις ασφάλειες.

•6.      Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του Ομίλου (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16. Το/τα σκάφος/σκάφη watchboat(s) θα ανιχνεύουν όλη την μπάντα των συχνοτήτων σε scan mode.

•7.      Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.    

Β. Σχέδιο πλεύσης ΔΕΛΤΑ

Το σχέδιο πλεύσης στηρίζεται σε διαίρεση των σκαφών σε μία ή περισσότερες ομάδες. Υπενθυμίζουμε ενδεικτικά το σχέδιο Δ (σε περίπτωση μίας ομάδας), το οποίο άλλωστε έχει αναλυθεί στα σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια του ΜΟΦΣ.

 

•1.                   Ο watchman (σκούπα)

•·         επιβλέπει ώστε τα σκάφη της ομάδας (σκέλους του) να τηρούν τις οριζόντιες (50 μέτρα) και κάθετες αποστάσεις (20 μέτρα) του σχήματος

•·         προσεγγίζει οποιοδήποτε σκάφος της ομάδας σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο. Η υπόλοιπη ομάδα συνεχίζει κανονικά την πορεία της, χωρίς να αλλάξει ο σχηματισμός. Ξεκινά μαζί με το σκάφος που σταμάτησε και επανέρχονται και τα δύο σκάφη στις θέσεις τους

•·         έχει μαζί του υλικά ρυμουλκήσεως (σχοινιά, συρματόσχοινα), ώστε να ρυμουλκήσει - εάν χρειασθεί - σκάφος που έπαθε βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση σε συνεννόηση με τον αρχηγό της εκδρομής αποφασίζεται το λιμάνι ρυμούλκησης.

•2.                  Τα υπόλοιπα σκάφη τηρούν τις προβλεπόμενες αποστάσεις και γενικότερα το σχέδιο πλεύσης.

•3.                  Κατά την είσοδο σε λιμάνια - όρμους - κόλπους και κατά την πλεύση σε αβαθή, δεν τηρείται η πλεύση Δ, τα σκάφη ακολουθούν τις οδηγίες του αρχηγού της αποστολής.

Γ. Πλεύση - Στάσεις

Σε κάθε περίπτωση ένα σκάφος που θέλει να κάνει στάση για οποιονδήποτε λόγο, θα ενημερώνει σχετικά με το VHF, πριν να κόψει ταχύτητα. Σε περίπτωση μη ηθελημένης στάση, ενημερώνεται άμεσα όλος ο σχηματισμός.

Για κανένα λόγο κανένα σκάφος δεν βγαίνει από την προγραμματισμένη θέση του και δεν υπερβαίνει την cruising speed (ταχύτητα ταξιδιού), η οποία σε καλές καιρικές συνθήκες είναι 26 κόμβοι.

δ. Αβαθή

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα αβαθή .Ο αρχηγός της αποστολής μέσω του VHF θα δίνει σχετικές πληροφορίες για τα αβαθή, αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, την τελική ευθύνη πλεύσης θα έχουν οι ίδιοι οι κυβερνήτες.

 

 

Ε. Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ.

Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνονται στα σημεία στάσεων. Το δέσιμο θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες του αρχηγού της εκδρομής. Θεωρούμε ότι φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) ανήκουν στο παρελθόν.

Το Δ.Σ. παρακαλεί τους κυβερνήτες - και μέσω αυτών, τα πληρώματα - για την όσο το δυνατό αρτιότερη παρουσία μας ως Όμιλος. Τα μπλουζάκια, τα καπελάκια, η νιντσεράδα, οι καρφίτσες και τα άλλα αναμνηστικά του ΜΟΦΣ θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ζ. Συμμετοχή Σκαφών

Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σχετική σύσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή.

Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη την εκδρομή. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος στην εκδρομή.

Τόσο ο ΜΟΦΣ, όσο και το Δ.Σ. ή οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρει ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες, καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.     


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)

 

Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

ΠΡΟΣ(1):

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

 

Ο - Η Όνομα:

Επώνυμο:

 

Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:

 

Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:

 

Ημερομηνία γέννησης(2):

 

Τόπος Γέννησης:

 

Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:

Τηλ:

 

Τόπος Κατοικίας:

Οδός:

Αριθ:

ΤΚ:

 

Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax):

Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείου

mail):

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:

Α) Επιθυμώ να συμμετάσχω ως κυβερνήτης σκάφους στην εκδρομή ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2010 24,25/7/2010 που διοργανώνει ο Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών. Το σκάφος μου φέρει το όνομα .............................., και έχει μήκος ......... μ. Θα επιβαίνουν τα παρακάτω άτομα: (Ονοματεπώνυμο - ηλικία): ............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

Β) Έλαβα γνώση των σχετικών οδηγιών πλου  και τις αποδέχομαι ανεπιφύλακτα. Γνωρίζω ότι οι οδηγίες αυτές είναι ενδεικτικές, μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν και ότι την τελική απόφαση για την κάθε μου ενέργεια θα την λαμβάνω αποκλειστικά με δική μου ευθύνη.

Γ) Θα είμαι ο μόνος αποκλειστικά υπεύθυνος για ζημιές - ατυχήματα σε εμένα τον ίδιο, στο πλήρωμά μου, το σκάφος μου και σε τρίτους που πιθανόν να προκαλέσω σε στεριά και θάλασσα κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως και σε όλες τις σχετικές φάσεις (καθέλκυση - ανέλκυση του σκάφους, κ.τ.λ.) και αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη.

Δ) Το σκάφος μου είναι σε άριστη κατάσταση και μπορεί να λάβει μέρος στην εκδρομή. Στο σκάφος μου έχω όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο σωστικά μέσα και όλα τα εφόδια που προβλέπει ο ισχύων κανονισμός λιμένα, τα οποία έλεγξα και βρήκα σε άριστη κατάσταση.

Ε)  Γνωρίζω  ότι είναι αρμοδιότητα αποκλειστικά δική μου ως κυβερνήτης και χειριστής του σκάφους και σε συνάρτηση με τις δυνατότητες του σκάφους μου, να κρίνω: το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις και γενικότερα όλες τις παραμέτρους, για να λάβω ή όχι μέρος σε επιμέρους σκέλη ή σε όλο το ταξίδι. Ο ΜΟΦΣ ως νομικό πρόσωπο, τα μέλη του Δ.Σ. και οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

ΣΤ) Οι αριθμοί των κινητών τηλεφώνων μου είναι:

(1).........................................................................            (2) ..............................................................

Ημερομηνία:      ..........20......

Ο - Η Δηλ.

(Υπογραφή)