Τα τελευταία 9 χρόνια του ΜΟΦΣ 2009-2017

Αρχική arrow 11 arrow Εκδηλώσεις arrow ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2011
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2011
 

fishing_kano_800.jpg 

thermaikos_2011.jpg 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΠΑΘΛΩΝ ΚΑΙ ΔΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΕΤΗΣ

 «ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2001»

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σύμφωνα με τον κανονισμό αγώνα τα έπαθλα και τα δώρα θα δοθούν μόνο σε όσους παρευρεθούν στην τελετή απονομής και κλήρωσης, η οποία θα γίνει την Δευτέρα 28/11/2011 στις 9μμ στις εγκαταστάσεις του ΜΟΦΣ                                                                                                                                             

ΕΠΑΘΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ: ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

1ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΒΑΡΥΤΙΜΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΠΛΑΚΕΤΑ

2ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΠΛΑΚΕΤΑ

3ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΠΛΑΚΕΤΑ

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΑΡΙ : ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΘΛΟ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΨΑΡΙΟΥ

ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ: ΔΩΡΟΘΕΤΗΣ: ΑΦΟΙ ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.

1ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΚΑΛΑΜΙ SHIMANO ΒΑΡΚΑΣ 2.00m. FORCEMASTER 10-20lbs        120€

2ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΚΑΛΑΜΙ SHIMANO ΒΑΡΚΑΣ 2.10m. SENSILITE           50-100gr.               100€

3ος  ΝΙΚΗΤΗΣ : ΚΑΛΑΜΙ SHIMANO ΒΑΡΚΑΣ 2.10m. FORCEMASTER  10-120gr.      75€

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΑΡΙ : ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ SHIMANO NEXAVE 6000                                 94€

30 ΔΩΡΑ  ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ 

  1. ΔΩΡΟΘΕΤΗΣ: Malamidis Marine.

1. ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΛΑΜΙΟΥ ROLENSERIE 8 ΡΟΥΛΕΜΑΝ

2. ΚΑΛΑΜΙ ΒΑΡΚΑΣ 100-500 ΓΡ

3. ΘΗΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΔΟΛΩΜΑΤΩΝ PLANO

4. ΦΑΚΟΣ ΧΕΙΡΟΣ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΣ

5. ΦΑΚΟΣ ΧΕΙΡΟΣ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΣ

6. ΦΑΚΟΣ ΧΕΙΡΟΣ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΣ

7. ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΟΛΩΜΑΤΩΝ ΒΑΡΚΑΣ RAPALA

8. ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΟΛΩΜΑΤΩΝ ΒΑΡΚΑΣ RAPALA

9. ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΟΛΩΜΑΤΩΝ ΒΑΡΚΑΣ BALZER

           10. ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΟΛΩΜΑΤΩΝ ΒΑΡΚΑΣ BALZER

     

      B. ΔΩΡΟΘΕΤΗΣ: SPORTRADE Τάσος Πολυζώης

            11. Κασελάκι Ψαρέματος

            12. Κασελάκι Ψαρέματος

    

       Γ.  ΔΩΡΟΘΕΤΗΣ: Άγγελος Βοργίας

          13. 2 Σφυρίλατα κουταλάκια

          14. 2 Σφυρίλατα κουταλάκια

          15. 2 Σφυρίλατα κουταλάκια

          16. Καλάμι βάρκας 1,20 simano

          17. Μηχανάκι  2500 ra simano

          18.  2 Τσαπαρί morigen

          19.  2 Τσαπαρί morigen

          20.  2 Τσαπαρί morigen

           Δ.   ΔΩΡΟΘΕΤΗΣ: ΜΟΦΣ

            21-30 ΔΕΚΑ Επίσημα μπλουζάκια ΜΟΦΣ - GAME FISHING αξίας €15 έκαστο, ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΦΣ

3oς διαγωνισμός ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2011

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 27/11/2011

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ : ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

    

ΚΥΡΙΑΚΗ 27/11/2011

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΑΛΙΕΙΑΣ

σε συνεργασία με την

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

και το Δήμο Καλαμαριάς

             

              Ο Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών, με οδηγό την αγάπη του για την θάλασσα και στόχο την προώθηση του φουσκωτού, ως το ασφαλέστερο μέσο αναψυχής και ψυχαγωγίας, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011  και ώρα 07.00, διοργανώνει διαγωνισμό ψαρέματος, καθετής, που θα λάβει χώρα, στην θαλάσσια περιοχή του Θερμαϊκού κόλπου.

Αφετηρία - Τερματισμός - Ζύγισμα: Ράμπα Περαίας Απονομή: Εγκαταστάσεις ΜΟΦΣ (ΠΛΑΖ Αρετσού).Ο διαγωνισμός θα γίνει σύμφωνα με το ΠΔ 373/1985 ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ:11994/227361/10.11.2011 και σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες.

Τα αλιεύματα θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς στην Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης του Δήμου Καλαμαριάς για τη δράση "ΓΕΥΜΑ και ΦΡΟΝΤΙΔΑ" 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Δευτέρα  21 Νοεμβρίου 2011 στο ΜΟΦΣ

Ώρα 8:30 μμ: Σεμινάριο αλιείας συρτής, ανάλυση κανονισμού διαγωνισμού

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011 στη Ράμπα της Περαίας

Ώρα 06.00  :      Έναρξη λειτουργίας Γραμματείας.

Ώρα 07.00:        Πέρας άφιξης σκαφών και εγγραφές. Έλεγχος σκαφών,

                            Συμπλήρωση Υπευθύνων Δηλώσεων, Παροχή καφέ

Ώρα 08.00 :       Εκκίνηση διαγωνισμού ψαρέματος.

Ώρα 01.15μμ:   Πέρας του διαγωνισμού.

Ώρα 01.45μμ:   Ζύγισμα αλιευμάτων - βαθμολόγηση - αγγελία αποτελεσμάτων.

                             Παροχή ελαφρού γεύματος (lunch box) σε όλους τους συμμετέχοντες.

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 στις Εγκαταστάσεις τους ΜΟΦΣ (Πλαζ Αρετσού)

Ώρα 09.00μμ : Απονομές επάθλων, τελετή λήξης.

Ώρα 09.20μμ :  Κλήρωση δώρων

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΓΩΝΙΣΜΟΥ

1. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  • Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό ψαρέματος ¨ Θερμαϊκός 2011 ¨, έχει κάθε κάτοχος φουσκωτού ή πολυεστερικού σκάφους, ο οποίος είναι κάτοχος αδείας χειριστού ταχυπλόου σκάφους, άδειας αλιείας σκάφους και ερασιτεχνικής άδειας αλιείας.
  • Στο διαγωνισμό το κάθε σκάφος συμμετέχει σαν ομάδα αρκεί τα άτομα που επιβαίνουν σ' αυτό να μην ξεπερνούν τον καθορισμένο από τον διοργανωτή αριθμό ατόμων, που είναι τέσσερα.
  • Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την 07.30 ώρα της 27-11-2011.

2. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Στο διαγωνισμό ψαρέματος με την επωνυμία " Θερμαϊκός 2011 " εφαρμόζεται ο παρών κανονισμός αγώνων 2011 όπως θα ισχύει την περίοδο διεξαγωγής του διαγωνισμού.

3. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Συμπλήρωση των επισυναπτομένων υπευθύνων δηλώσεων

4. ΕΓΓΡΑΦΑ - ΕΦΟΔΙΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ

Τα σκάφη πρέπει να είναι εφοδιασμένα κατά την διεξαγωγή του διαγωνισμού με :

Τα πρωτότυπα όλων των εγγράφων  του σκάφους, τις απαιτούμενες άδειες αλιείας και γενικότερα όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία. Ενδεικτικά σημειώνονται σωστικά μέσα που προβλέπονται από τις διατάξεις του Νόμου, Σχοινί ρυμούλκησης μήκους τουλάχιστον 30 μέτρων,  δέστρα για ρυμούλκηση,  πυξίδα,  Ελληνική σημαία,  δύο λίτρα πόσιμο νερό, VHF (σταθερό ή φορητό) που θα έχει τουλάχιστον τα κανάλια 16 και 74 και υποχρεωτικά κινητό τηλέφωνο

5. ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ

•Ø  Ο διακριτικός αριθμός του σκάφους χορηγείται από τον Μ.Ο.Φ.Σ.

•Ø  Ο αριθμός αυτός πρέπει να είναι τοποθετημένος στο πλάι του σκάφους και σε εμφανές σημείο, κατά την εκκίνηση διάρκεια και τερματισμό του διαγωνισμού, ειδάλλως η συμμετοχή μηδενίζεται .

6. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

•Ø  Η ραδιοεπικοινωνία επιτρέπεται κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού  μόνο για προσωπικούς λόγους, για καταστάσεις κινδύνου και για αναφορά στην Επιτροπή Αγώνων.

•Ø  Ραδιοεπικοινωνία και κάθε άλλη επικοινωνία κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού που επιτρέπει εξωτερική βοήθεια ή καθοδήγηση από τρίτους απαγορεύεται.

•Ø  Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε ηλεκτρονικού βοηθήματος. Επιτρέπεται η χρήση των τηλεφωνικών συσκευών (κινητών τηλεφώνων, κ.λ.π.)

7. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ - ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

•Ø  Πριν τον διαγωνισμό θα γίνουν έλεγχοι των συμμετεχόντων σκαφών από την Επιτροπή του Διαγωνισμού

•8.      ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

•Ø  Τα σκάφη οφείλουν να βρίσκονται παραταγμένα στο χώρο διεξαγωγής  του διαγωνισμού στην ράμπα Περαίας Θεσσαλονίκης μία ώρα πριν την έναρξη του διαγωνισμού, ήτοι την 07.00. της 27-11-2011. Σε περίπτωση αργοπορίας ή καθυστέρησής  τους χρεώνονται με βαθμούς ποινής και αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

•Ø  Στο διαγωνισμό στα σκάφη επιβαίνουν τόσα άτομα, όσα προβλέπει ο κανονισμός του διαγωνισμού δηλαδή τέσσερα εφόσον το επιτρέπει η άδεια του σκάφους, συμπεριλαμβανομένου του κυβερνήτη.

•Ø  Τα πληρώματα κατά την διάρκεια της αναχώρησης και άφιξης και μετακίνησής τους στον θαλάσσιο χώρο της τράπεζας πρέπει να φορούν σωσίβιο.

•Ø  Ο Κυβερνήτης πρέπει να έχει το quick stop δεμένο στο σώμα του.

•Ø  Η τοποθέτηση καυσίμων σε φορητά δοχεία επί του καταστρώματος και  οι δεξαμενές καυσίμων επιβάλλεται να είναι καλά στερεωμένες.

•Ø  Σε περίπτωση αμέλειας πληρώματος σε ζητήματα που ταλαιπωρούν και βάζουν σε κίνδυνο την οργάνωση, θα υπάρχουν ποινές που θα ορίσει η επιτροπή αγώνων ανάλογα με το μέγεθος της βλάβης (π.χ. αμέλεια πλήρωσης βενζίνης, επικίνδυνες μεταγγίσεις, κ.λ.π.)

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται να βρίσκονται στο σκάφος υλικά επικίνδυνα για τον κυβερνήτη και το πλήρωμα τα οποία μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβαινόντων.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται να βρίσκονται στο σκάφος άλλα σύνεργα ψαρέματος π.χ. παραγάδια, δίχτυα κ.λ.π. εκτός από τον εξοπλισμό καθετής.

•Ø  Πριν την έναρξη του διαγωνισμού απαγορεύεται να υπάρχουν άλλα αλιεύματα στο σκάφος.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει άλλο σκάφος στα (15) δέκα πέντε μέτρα, εκτός από τα σκάφη που θα ελέγχουν τον διαγωνισμού.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει σκάφος επαγγελματικής αλιείας.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει στην ξηρά.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να δέσει πίσω από άλλο σκάφος, εκτός αν υπάρχει άδεια από την επιτροπή για περίπτωση ανάγκης.

•Ø  Απαγορεύεται το ψάρεμα πέραν από την καθορισμένη τράπεζα του διαγωνισμού.

•Ø  Επιτρέπεται η χρήση Μαλάγρας.

9. ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

Για παράβαση του κανονισμού αγώνων ισχύουν οι παρακάτω ποινές.

Επιβαίνοντες άνω των τεσσάρων ατόμων

Αποκλεισμός

Αμέλεια πλήρωσης βενζίνης με αποτέλεσμα την ρυμούλκηση σκάφους

Αποκλεισμός

Επικίνδυνη μετάγγιση με πρόκληση πυρκαγιάς.

Αποκλεισμός

Σύνεργα ψαρέματος μη προβλεπόμενα

Αποκλεισμός

Σκάφος που πλησιάζει άλλο κάτω των 15 μέτρων

2000 βαθμοί ποινής

Ψάρεμα εκτός τράπεζας αγώνος

2000 βαθμοί ποινής

Δεμένα σκάφη μεταξύ τους

2000 βαθμοί ποινής

Απρεπή συμπεριφορά προς την επιτροπή διαγωνισμού

3000 βαθμοί ποινής

Συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο τους αγωνιζόμενους και την οργάνωση

3000 βαθμοί ποινής

Καθυστέρηση 5 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού

500 βαθμοί ποινής

Καθυστέρηση 10 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού

1000 βαθμοί ποινής

Καθυστέρηση 15 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού

1500 βαθμοί ποινής

Καθυστέρηση πέραν των 15 λεπτών μετά την λήξη του διαγωνισμού

Αποκλεισμός

Καθυστέρηση πέραν των 30 λεπτών μετά την έναρξη του διαγωνισμού

Αποκλεισμός

Παράδοση ή παραλαβή αλιευμάτων από άλλο σκάφος

Αποκλεισμός

10. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ως τράπεζα του διαγωνισμού ορίζεται η θαλάσσια περιοχή που προσδιορίζεται από τα σημεία Μικρό Έμβολο (ύψος φάρου) - Παλιομάνα (ύψος φάρου) - εκβολές Λουδία - Μαρίνα Ν. Μηχανιώνας.  ΑΠAΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αλιεία περιμετρικά σε απόσταση 50μ από μυδοκαλλιέργειες και περιμετρικά σε απόσταση 200μμ από θυννεία (Νταλιάνια)

11. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νικητής του διαγωνισμού αναδεικνύεται το σκάφος που έχει το μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμών σύμφωνα με τις συμμετοχές του. Τα αλιεύματα βαθμολογούνται ως εξής:

1000 ΒΑΘΜΟΙ/ΚΙΛΟ

Λυθρίνι, Σαργός, Σκαθάρι, Τσαούσι, Φαγκρί, Χιόνα, Μπαρμπούνι, Τσιπούρα, Μουρμούρα, Παντελής,  Σκορπίνα, Σαλούβαρδος,

Γόπα, Κεφαλάς, Μπαλάς, Σπάρος, Καμπανάς, Σκουμπρί, Ταούκι, Σαφρίδι.

Ψάρια που δεν αναφέρονται στον πίνακα, ως προς την βαθμολογία τους αφήνονται  στην κρίση της επιτροπής. Αποκλείονται τα λαβράκια και τα γοφάρια.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Σκάφος με 12.000 βαθμούς / 4 συμμετοχές = 3000 βαθμούς

Για τη κάλυψη των εξόδων του διαγωνισμού ορίζεται δικαίωμα συμμετοχής €10 ανά συμμετέχοντα.

12. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΑΓΩΝΑ

•Ø  Κάθε σκάφος που εγκαταλείπει το διαγωνισμό, για οποιοδήποτε λόγο, οφείλει να ειδοποιήσει την επιτροπή αγώνα, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

•Ø  Σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω, η επιτροπή αγώνα θα υποβάλει ένσταση κατά του μη συμμορφούμενου σκάφους.

13. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΠΟΙΝΕΣ

•Ø  Τυχόν ενστάσεις θα εκδικάζονται από την επιτροπή ενστάσεων του διαγωνισμού.

•Ø  Ενστάσεις έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν, στην επιτροπή ενστάσεων, σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, μόνο οι μετέχοντες και υποβάλλονται το αργότερο δεκαπέντε λεπτά της ώρας μετά την ανακοίνωση των επισήμων αποτελεσμάτων του διαγωνισμού.

•Ø  Ένσταση κατά των αποφάσεων της επιτροπής ενστάσεων δε γίνεται δεκτή. Οι αποφάσεις της  επιτροπής αυτής είναι οριστικές και αμετάκλητες.

•Ø  Το ενάγων σκάφος οφείλει να γράψει στην ένστασή του τα γεγονότα ή τους κανονισμούς που παραβιάσθηκαν.

•Ø  Το ενάγων σκάφος πρέπει να προκαταβάλει  το παράβολο της ένστασης που ορίζεται στο ποσό των 100 €.

Η επιτροπή ενστάσεων σε περίπτωση που η ένσταση κριθεί βάσιμη αποδίδει το παράβολο της ένστασης στον ενάγοντα και επιβάλει βαθμούς ποινής ή ακυρώνει το εναγόμενο σκάφος ανάλογα.

14.  ΖΥΓΙΣΗ -ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Αμέσως μετά το πέρας του διαγωνισμού, τα σκάφη παραδίδουν τα αλιεύματα σφραγισμένα σε ψαροσακούλα όπου ακολουθεί η ζύγιση και βαθμολογία των αλιευμάτων από την κριτική επιτροπή. Η επιτροπή θα διαθέσει τα αλιεύματα με πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

        

15. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται η τοποθέτηση λογοτύπων στα σκάφη ύστερα από άδεια της οργανωτικής επιτροπής και παράλληλα οι κυβερνήτες θα είναι υποχρεωμένοι να αναρτήσουν ή να κολλήσουν σε εμφανές σημείο του σκάφους τους, εκτός από τους αριθμούς συμμετοχής και τα λογότυπα των υποστηρικτών της εκδήλωσης.

16. ΕΥΘΥΝΕΣ

Όλοι οι συμμετέχοντες μετέχουν με ίδια ευθύνη όπως περιγράφεται στις επισυναπτόμενες υπεύθυνες δηλώσεις. Ενδεικτικά σημειώνεται:

•Ø  Εφιστούμε την προσοχή των συμμετεχόντων ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα διαγωνισμού και να παραμείνει στον διαγωνισμού. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με δική τους ευθύνη και πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

•Ø  Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις για να λάβει ή όχι μέρος στον  διαγωνισμό ψαρέματος.

•Ø  Τόσο ο Μ.Ο.Φ.Σ., όσο και οι Επιτροπές του διαγωνισμού δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους αγωνιζόμενους ή τα σκάφη τους πριν, μετά ή και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ψαρέματος, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

•Ø  Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν στον διαγωνισμού ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ότι άλλο ήθελε συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.

•Ø  Είναι υποχρέωση του χειριστή να τηρεί αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας και ναυσιπλοίας κατά την διάρκεια του διαγωνισμού.

17. ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

•Ø  Για σοβαρή παράβαση καλής συμπεριφοράς ή έλλειψη αθλητικού πνεύματος, η Επιτροπή Διαγωνισμού μπορεί να αποκλείσει κάποιο σκάφος από το υπόλοιπο μέρος του διαγωνισμού.

•Ø  Ο χειριστής του σκάφους ευθύνεται για τη συμπεριφορά του πληρώματός του, ούτως ώστε να μπορούν να επιβληθούν ποινές σ' αυτόν μέχρι ακύρωσης του σκάφους στο συγκεκριμένο διαγωνισμού, χωρίς να αποκλείεται επιβολή και άλλων ποινών.

18. ΓΕΝΙΚΑ

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να καταφέρεται εναντίον των οργανωτών και των  επιτροπών. Η δε ανάρμοστη συμπεριφορά θα τιμωρείται με αποκλεισμούς.

•Ø  Η Κριτική Επιτροπή είναι επιφορτισμένη να εκδικάζει οποιαδήποτε ένσταση κατατεθεί και να αποφασίζει κατά την κρίση  της για ότι δεν αναφέρεται στον κανονισμό.

•Ø  Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού ψαρέματος, σε περίπτωση ατυχήματος και εφ΄όσον κανένα σκάφος ασφαλείας δεν βρίσκεται κοντά στο σημείο του ατυχήματος οι διαγωνιζόμενοι έχουν υποχρέωση να παράσχουν κάθε δυνατή βοήθεια, να αναφέρουν το συμβάν στην επιτροπή διαγωνισμού μέσω του VHF στο κανάλι 74 ή του κινητού και να ρίξουν καπνογόνο για να προσδιορισθεί η ακριβή θέση του.

•Ø  Κάθε τι που δεν προβλέπεται σ' αυτόν τον κανονισμό θα ρυθμίζεται μετά από πλειοψηφική απόφαση της Επιτροπής αγώνων, η οποία θα αποφασίζει και για τις αλλαγές στο πρόγραμμα σε περίπτωση ανώτερης βίας κ.λ.π.

•Ø  Η επιτροπή διαγωνισμού έχει το δικαίωμα να ελέγξει αυτεπάγγελτα πριν τον διαγωνισμού τους αποθηκευτικούς χώρους των σκαφών

•Ø  Η επιτροπή διαγωνισμού πλειοψηφικά έχει επίσης το δικαίωμα κατά την ημέρα της Κυριακής και κατά την διάρκεια της ενημέρωσης των αγωνιζομένων και με γνώμονα την ασφάλεια των διαγωνιζομένων ύστερα και από σύμφωνη γνώμη αυτών να θέσει νέους κανόνες αναλόγως των επικρατουσών καιρικών συνθηκών ή ακόμη και να αναβάλει τον διαγωνισμού. Σε περίπτωση αναβολής ο διαγωνισμός μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.

19. ΕΠΑΘΛΑ

Απονομή την επομένη του διαγωνισμού στις εγκαταστάσεις του ΜΟΦΣ στις 9μμ

•-          Κύπελλα για τους τρεις πρώτους νικητές και στον νικητή με το μεγαλύτερο σε

βάρος Ψάρι,

•-          Για 10 συμμετέχοντες θα κληρωθούν τα επίσημα μπλουζάκια του ΜΟΦΣ και επίσης θα υπάρχουν και πολλά άλλα δώρα που θα παραδοθούν ύστερα από κλήρωση μεταξύ των συμμετεχόντων που θα παρευρεθούν στη τελετή απονομής τη Δευτέρα 28/11/2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:    Κ. Γεωργιάδης ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ, Κ. Περσίδης, Ν. Μπαντής

ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:                 Θόδωρος Καρτσιώτης, Κώστας Μαρμαράς, Ε. Νικολουδάκης

Τεχνικοί σύμβουλοι:               Γ. Κόκκος, Μ. Ρηγανάς (επιτρέπεται να μετέχουν στον διαγωνισμό)

ΣΚΑΦΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ:              Κ. Περσίδης, Κ. Μαρμαράς

ΙΑΤΡΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:            EY Club, τηλ. 2310 277.300

 ΓΙΑΤΡΟΣ διοργάνωσης:          Κωτίδης  Κωνσταντίνος, καρδιολόγος – καρδιοχειρουργόςτηλ.  6982 532.222   

Το Δ.Σ. του ΜΟΦΣ εύχεται σε όλους τους συμμετέχοντες καλή επιτυχία!

Για το Δ.Σ.

        Ο Έφορος Αλιείας του ΜΟΦΣ                                        Ο Πρόεδρος του Μ.Ο.Φ.Σ.           

 

Κλήμης Γεωργιάδης                                                       Θόδωρος Καρτσιώτης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: www.mofs.gr

ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 6970329800 (Καρτσιώτης), 6974147113 (Γεωργιάδης)

 

 

video 2009

http://www.youtube.com/watch?v=EmtF-BBiqZs

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ 2009

http://www.mofs.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=44

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ)

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)

Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών

 (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

ΠΡΟΣ(1):

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

 

Ο - Η Όνομα:

Επώνυμο:

 

Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:

 

Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:

 

Ημερομηνία γέννησης(2):

 

Τόπος Γέννησης:

 

Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:

Τηλ:

 

Τόπος Κατοικίας:

Οδός:

Αριθ:

ΤΚ:

 

Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax):

Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείου

mail):


Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω δια της παρούσης που είναι  και δήλωση συμμετοχής στον αγώνα ότι:

Α) Επιθυμώ να συμμετάσχω ως κυβερνήτης του σκάφους ............................................, που έχει μήκος .....................μέτρα στο διαγωνισμό ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2011 που διοργανώνει ο Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών την 27/11/2011.

Στο σκάφος μου θα επιβαίνουν τα παρακάτω άτομα: (Ονοματεπώνυμο - ηλικία):

..........................................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................

Β) Έλαβα γνώση των σχετικών οδηγιών πλου και του κανονισμού του αγώνα  και τις αποδέχομαι ανεπιφύλακτα. Γνωρίζω ότι οι οδηγίες αυτές είναι ενδεικτικές, μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν και ότι την τελική απόφαση για την κάθε μου ενέργεια θα την λαμβάνω αποκλειστικά με δική μου ευθύνη.

Γ) Θα είμαι ο μόνος αποκλειστικά υπεύθυνος για ζημιές - ατυχήματα σε εμένα τον ίδιο, στο πλήρωμά μου, το σκάφος μου και σε τρίτους που πιθανόν να προκαλέσω σε στεριά και θάλασσα κατά τη διάρκεια του αγώνα ή των δοκιμών της προηγούμενης ημέρας, όπως και σε όλες τις σχετικές φάσεις (καθέλκυση - ανέλκυση του σκάφους, κ.τ.λ.) και αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη.

Δ) Το σκάφος μου είναι σε άριστη κατάσταση και μπορεί να λάβει μέρος στην αγώνα. Στο σκάφος μου έχω όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο σωστικά μέσα και μέσα επικοινωνίας και όλα τα εφόδια που προβλέπει ο ισχύων κανονισμός λιμένα, τα οποία έλεγξα και βρήκα σε άριστη κατάσταση. Το σκάφος και οι επιβαίνοντες έχουν τις απαιτούμενες άδειες αλιείας και είναι σε ισχύ.

Ε) Είμαι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνος για τη συμμετοχή του σκάφους μου ακόμη και στην περίπτωση που δεν ακυρωθεί ο αγώνας λόγω κακών καιρικών συνθηκών, διότι γνωρίζω  ότι είναι αρμοδιότητα αποκλειστικά δική μου ως κυβερνήτης και χειριστής του σκάφους και σε συνάρτηση με τις δυνατότητες του σκάφους μου, να κρίνω: το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις και γενικότερα όλες τις παραμέτρους, για να λάβω ή όχι μέρος σε επιμέρους σκέλη ή σε όλο τον αγώνα. ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ BOFOURT ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ.  Ο ΜΟΦΣ ως νομικό πρόσωπο, τα μέλη του Δ.Σ. και οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

ΣΤ) Οι αριθμοί των κινητών τηλεφώνων μου είναι:

(1).........................................................................            (2) ..............................................................

Ημερομηνία:       /11/2011

Ο - Η Δηλ.

(Υπογραφή)

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΠΛΗΡΩΜΑ)

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)

 
Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)
 
ΠΡΟΣ(1): ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

 

Ο – Η Όνομα:   Επώνυμο:  

 

Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:  

 

Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:  

 

Ημερομηνία γέννησης(2):  

 

Τόπος Γέννησης:  

 

Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:   Τηλ:  

 

Τόπος Κατοικίας:   Οδός:   Αριθ:   ΤΚ:  

 

Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax):   Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείουmail):  

 Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω δια της παρούσης που είναι  και δήλωση συμμετοχής στον αγώνα ότι:
 
Α) Επιθυμώ να συμμετάσχω ως πλήρωμα του σκάφους ……………………    με κυβερνήτη τον …………………….……………  στο διαγωνισμό ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ 2011, PORTO ΚΟΥΦΟ 27/11/2011 που διοργανώνει ο Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών. Β) Έλαβα γνώση των σχετικών οδηγιών πλου και του κανονισμού του αγώνα  και τις αποδέχομαι ανεπιφύλακτα. Γνωρίζω ότι οι οδηγίες αυτές είναι ενδεικτικές, μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν και ότι την τελική απόφαση για την κάθε μου ενέργεια θα την λαμβάνω αποκλειστικά με δική μου ευθύνη. Γ) Θα είμαι ο μόνος αποκλειστικά υπεύθυνος για ζημιές - ατυχήματα σε εμένα τον ίδιο, στο υπόλοιπο πλήρωμα, στο σκάφο και σε τρίτους που πιθανόν να προκαλέσω σε στεριά και θάλασσα κατά τη διάρκεια κατά τη διάρκεια του αγώνα ή των δοκιμών της προηγούμενης ημέρας, όπως και σε όλες τις σχετικές φάσεις (καθέλκυση - ανέλκυση του σκάφους, κ.τ.λ.) και αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη. Δ) Το σκάφος που επιβαίνω είναι σε άριστη κατάσταση και μπορεί να λάβει μέρος στην αγώνα. Στο σκάφος υπάρχουν όλα τα προβλεπόμενα από το νόμο σωστικά μέσα και μέσα επικοινωνίας και όλα τα εφόδια που προβλέπει ο ισχύων κανονισμός λιμένα, τα οποία έλεγξα και βρήκα σε άριστη κατάσταση. Το σκάφος και οι επιβαίνοντες έχουν τις απαιτούμενες άδειες αλιείας και είναι σε ισχύ.  Ε) Είμαι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνος για τη συμμετοχή μου ακόμη και στην περίπτωση που δεν ακυρωθεί ο αγώνας λόγω κακών καιρικών συνθηκών, διότι γνωρίζω τις δυνατότητες του σκάφους που επιβαίνω και μπορώ να κρίνω: το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις και γενικότερα όλες τις παραμέτρους, για να λάβω ή όχι μέρος σε επιμέρους σκέλη ή σε όλο τον αγώνα. ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ BOFOURT ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ.  Ο ΜΟΦΣ ως νομικό πρόσωπο, τα μέλη του Δ.Σ. και οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα. ΣΤ) Οι αριθμοί των κινητών τηλεφώνων μου είναι: (1).........................................................................            (2) ..............................................................
Ημερομηνία:      2../11/2011Ο – Η Δηλ.  

(Υπογραφή)