Τα τελευταία 9 χρόνια του ΜΟΦΣ 2009-2017

Αρχική arrow Ο Όμιλος arrow Παρουσίαση
ΑΜΟΥΛΙΑΝΗ 2013
 

ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ 2013

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

(27 και  28  ΙΟΥΛΙΟΥ 2013)

Οι οδηγίες που ακολουθούν έχουν το χαρακτήρα της σύστασης και είναι ενδεικτικές. Μπορούν να αλλάξουν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλες παραμέτρους της εκδρομής. Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις φάσεις της εκδρομής.

Προγραμμα

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή (σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ.):

  • • Ο κυβερνήτης του σκάφους να είναι μέλος του ΜΟΦΣ
  • • Να δεχτεί ανεπιφύλακτα όλες τις προϋποθέσεις και όρους του παρόντος κειμένου.
  • • Σκάφος που δεν πληροί τα προβλεπόμενα από το νόμο ή από αυτό το έντυπο και σκάφος που δεν διαθέτει VHF σε καλή λειτουργία μπορεί να αποκλειστεί από την εκδρομή.

Πληροφορίες Νίκος Παντής 6945514141

ΕΝΑΡΞΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 27/7

12 πμ

Τα σκάφη συγκεντρώνονται στα «Γαλάζια Νερά» της Βουρβουρού συν. 40 13, 23 47

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ και γενικότερα στην Βουρβουρού

12:00 - 17:00 Μπάνιο στα «Γαλάζια Νερά»

17:00 Αναχώρηση για τα τηγάνια, συν: 40 18, 23 57

Τακτοποίηση για διανυκτέρευση, το βραδινό γεύμα το φροντίζει ο καθένας μόνος τους και ακολουθεί γλέντι

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ στις ΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ 28/7

Διαγωνισμός ναυτοσύνης, και μπάνιο.

13:00 Αναχώρηση για ΛΙΝΑΡΑΚΙ Συκιές συν 40 02, 24 00 γεύμα (χωριστοί λογαριασμοί ανά παρέα / σκάφος)

16:00 Τέλος εκδρομής.

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  • • Σε όλες τις πλεύσεις είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών φορούν υποχρεωτικά το stop switch. Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τη σημαία του ΜΟΦΣ.
  • • Με ευθύνη των κυβερνητών το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα εφόδια που περιγράφονται στο νέο κανονισμό λιμένα, όπως αυτός τροποποιήθηκε και να έχουν σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις ασφάλειες.
  • • Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του Ομίλου (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16.
  • • Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.

 Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ.

Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνονται στα σημεία στάσεων. Το δέσιμο θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες του αρχηγού της εκδρομής. Θεωρούμε ότι φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) ανήκουν στο παρελθόν.

Το Δ.Σ. παρακαλεί τους κυβερνήτες - και μέσω αυτών, τα πληρώματα - για την όσο το δυνατό αρτιότερη παρουσία μας ως Όμιλος. Τα μπλουζάκια, τα καπελάκια, η νιντσεράδα, οι καρφίτσες και τα άλλα αναμνηστικά του ΜΟΦΣ θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

 Συμμετοχή Σκαφών

Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σχετική σύσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή.

Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη την εκδρομή. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος στην εκδρομή.

Τόσο ο ΜΟΦΣ, όσο και το Δ.Σ. ή οποιοδήποτε άλλο άτομο, δεν φέρει ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους συμμετέχοντες ή στα σκάφη τους, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες, καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.